Ondersteuning
Gebruikersvragen
Gebruikers worden door Measuremail ondersteund op basis van 3 elementen:
- gebruikerstraining (verplicht)
- Onlne gebruikershandleiding en instructievideo's
- Measuremail supportdesk
- op werkdagen tussen 8:30 en 17:30
- Tel: +31 78 63 13 202 of via email: support@measuremail.com
Incidenten
Iets werkt niet zoals het hoort. Bij melding, krijgt de aanvrager een issuenummer toegewezen.
- Measuremail supportdesk
- op werkdagen tussen 8:30 en 17:30
- Tel: +31 78 63 13 202 of via email: support@measuremail.com
- Responsetijden
Level | Business Impact | Bevestiging/terugbellen binnen | Doel |
1 | Critical | 1 uur | totdat probleem verholpen is |
2 | Significant | 4 uur | fix of workaround binnen 2 werkdagen |
3 | Some | 12 uur | fix of workaround binnen 7 werkdagen |
4 | Minimaal | 24 uur | fix of workaround binnen eerst volgende release |
Verzoeken / change requests
In het geval de gebruiker een verzoek heeft voor een wijziging zal dit worden geregistreerd in het issuesysteem van Measuremail. Measuremail zal dit registeren als issuetype “proposal”. In een periodiek overleg met Opdrachtgever zullen de verzoeken worden besproken. Verzoeken welke integraal toepasbaar zijn op de klanten van Measuremail worden op basis van een releaseplanning door Measuremail ingepland. Voor verzoeken die specifiek zijn voor Opdrachtgever zijn, zoals consultancy, zal in overleg met Opdrachtgever bepaald worden hoe deze zullen worden ingewilligd.