Documenten
(1) Alvorens u eBirth begint te gebruiken
Eerst en vooral: als u binnenkort eBirth wilt gaan gebruiken, neemt dan contact op (als dat nog niet gebeurd is) met het team van eBirth: stuur een mail naar ProjectEbirth@bosa.fgov.be.
Daarna kunt u nuttig gebruik maken van de volgende documenten:
Om de diverse voorbereidende fases met succes te doorlopen:
Voorbereidingsformulier voor het gebruik van eBirth door ziekenhuizen |
||
Controlelijst voor ziekenhuizen die de eBirth-webapplicatie implementeren |
||
Controlelijst voor ziekenhuizen die de eBirth-webdiensten implementeren |
Technische documentatie voor de informaticadienst of de dienstenleverancier:
Handleiding voor de installatie van webdiensten (in het Engels) |
: |
|
Cookbook voor de installatie van webdiensten (bevat de handleiding voor de installatie van webdiensten + basisinformatie + testgevallen) |
: |
|
Parameters voor het gebruik van de webapplicatie (parameters van de browser) |
: |
Documentatie voor de beheerder van de toegangsrechten tot eBirth
Hoe de gebruikers van de eBirth-webapplicatie te beheren: downloaden
(2) Wanneer u eBirth gebruikt
Handleiding voor de gebruikers van de webapplicatie |
: |
|
Bij aanhoudende onbeschikbaarheid van de webapplicatie, blanco formulier om manueel in te vullen en te verzenden:
|
: |
|
Verbetering van de door eBirth gestuurde medische gegevens als uw ziekenhuis in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest ligt |
: |
|
Verbetering van de door eBirth gestuurde medische gegevens als uw ziekenhuis in het Vlaams Gewest ligt |
: |
(3) Als uw ziekenhuis de webapplicatie gebruikt en in de toekomst wil beginnen met webdiensten
- Bij de overgang van de webapplicatie van Fedict naar het gebruik van de in uw applicatie geïntegreerde eBirth-module moet u een aantal voorzorgsmaatregelen treffen. De procedure gaat als volgt.